We hebben voor diverse lease- en verhuurmaatschappijen internetapplicaties ontwikkeld, zoals klantportalen waarop klanten kunnen inloggen, calculeren en reserveren en rapportages kunnen bekijken. In sommige gevallen is het handig om ook zelf wijzigingen te kunnen doorvoeren of met klanten mee te kunnen kijken en hen te ondersteunen. Tegelijkertijd is het met het oog op privacy niet wenselijk om te beschikken over de wachtwoorden van uw klanten.
Deze regeling maakt het mogelijk om in te loggen in uw online klantportaal zonder dat daarvoor de inloggegevens van uw klant nodig zijn. De werkwijze om ondersteuning te bieden wordt hiermee niet alleen sneller en eenvoudiger, maar ook veiliger.
Wij maken zelf al een tijd gebruik van deze werkwijze en hebben deze nu ook beschikbaar gesteld voor u. Waar u voorheen gewend was om op zoek te gaan naar het wachtwoord van uw klant is het inmiddels mogelijk om de internetsessie op te roepen via uw GreenScreen. Tegelijkertijd wordt het hierdoor mogelijk om de wachtwoorden van uw klanten te versleutelen. Wachtwoorden zijn dan nog enkel opvraagbaar via een pincode.
Wanneer u inlogt wordt automatisch de internetapplicatie – uw online klantportaal – geopend. U bespaart hiermee tijd! Vervolgens is het niet alleen mogelijk om hulp te bieden, maar ook om direct aanpassingen door te voeren.