Alle documenten, of ze nu reeds digitaal zijn of nog ingescand moeten worden, kunnen eenvoudig toegevoegd worden aan het elektronisch dossier. Vanuit alle functies in het pakket is eenvoudig inzicht te krijgen in het dossier. Heeft u reeds een online klantportaal? Dan kunnen uw klanten de door u vrijgegeven documenten uit het e-dossier downloaden.
Omdat niet elk document de organisatie op dezelfde manier bereikt kunt u op verschillende manieren documenten toevoegen aan het e-dossier. U kunt vanuit de stappenplannen of het verhuurproces direct scannen, u kunt reeds digitale documenten uploaden en u kunt ook hele batches toevoegen en indexeren.
Eenmaal opgenomen in het e-dossier zijn ze voor de hele organisatie inzichtelijk. U kunt eenvoudig ordening aanbrengen in het dossier door zelf documentsoorten aan te maken. U kunt de documenten vanuit de workflowmanagement systemen mailen en zo bijvoorbeeld snel het schadedossier doorzetten naar de verzekeringsmaatschappij.
En als klap op de vuurpijl zijn ze ook online te tonen. Zo kunt u huurders foto’s van de schade laten zien om het doorbelaste eigen risico te verantwoorden, of u kunt de KvK uitreksels op het portaal zetten. Ook handig voor uw klant.