Dankzij de uitgebreide archiveringsmogelijkheden binnen onze systemen kunt u reeds alle te bewaren documenten opnemen in het e-dossier. U kunt dit los doen, of gestuurd vanuit de verschillende workflows – bijvoorbeeld vanuit stappenplan inzet.
Zo kunt u eenvoudig het getekende contract, het uittreksel KvK, het rijbewijs, de bevestiging bestelling en zo verder toevoegen aan het elektronisch dossier. Velen van u ervaren reeds het gemak van deze wijze van archiveren.
In samenspraak met aantal van u en ingegeven door adviezen van accountants hebben we een systeem bedacht om nu ook de compleetheid van dit dossier goed te kunnen borgen.
Wij begrijpen dat in een dossier van een operationeel lease contract andere documenten moeten zitten dan in een dossier van een financial lease of in een schadedossier. U kunt daarom zelf bepalen uit welke documenten welk dossier hoort te bestaan. Wij bieden u dus maximale flexibiliteit. De programmatuur controleert en maakt inzichtelijk of het dossier reeds compleet is. Ontbreken er geen cruciale zaken? Het stappenplan is alleen af te sluiten indien het dossier compleet is. Hiermee garandeert u de maximale controle op uw dossiervorming; belangrijk voor u, maar zeker ook voor uw accountants en financiers.
Voor meer informatie kunt u vanzelfsprekend contact opnemen.