We vormen al sinds jaar en dag een compleet e-Dossier binnen onze systemen. Getekende contracten, schade-aangifteformulieren, uitreksels KvK en allerlei andere documenten worden gedigitaliseerd en opgeslagen in het systeem. Vervolgens zijn deze documenten opvraagbaar voor uw medewerkers, en waar gewenst ook online binnen uw klantportaal.
Vanaf heden is daar in samenwerking met Autolease Midden Nederland de mogelijkheid aan toegevoegd om de documenten automatisch te indexeren.
Als een e-Document vanuit een proces wordt toegevoegd; bijvoorbeeld vanuit een schadegeval, dan weten we precies bij welke schadegeval het document hoort. Vaak zult u echter in batch documenten scannen en toevoegen aan het systeem. Eén van uw medewerkers zal de documenten dan moeten ‘indexeren’. Document voor document moet worden opgegeven wat voor een soort document het is en bij welk contractnummer, debiteurnummer of schadegeval het document hoort. Dit noemen wij ‘indexeren’.
Maakt u echter gebruik van een ‘slimme scanner’ die met behulp van OCR technieken kan vaststellen om welk document het gaat en wat de sleutel is, dan kan ons systeem de rest voor u doen. Wij indexeren dan automatisch. Dat bespaart veel tijd.
Aan uitgaande documenten kunnen wij ook een QR code toevoegen. Scanners kunnen deze documenten dan weer extra makkelijk herkennen.
Wilt u meer weten over deze, en andere e-Dossier gerelateerde regelingen, neem dan contact met ons op.