Zodra een offerte ook intern is geaccordeerd kan het contract worden doorgevoerd. De afwikkeling van dit hele traject gebeurt via stappenplan inzet.
Het stappenplan voor de inzetprocedure was niet niet voor niets het eerste stappenplan dat door ons is ontwikkeld. Juist in dit proces is het enorm belangrijk dat er geen fouten worden gemaakt terwijl er toch efficiënt kan worden gewerkt.
Er zijn veel handelingen te verrichten en juist in dit traject is maatwerk van groot belang. U wilt uw procedure kunnen aanpassen aan de specifieke eisen die een klant, een verzekeraar, het type contract of de financier stelt. Dat kan allemaal met de ‘situatie gebonden’ stappen. En wil een klant vanaf morgen graag een mail ontvangen zodra de levertijd is aangepast, dan kunt u dat vandaag nog inregelen.
Natuurlijk is een stappenplan niet alleen een opsomming van te verrichten acties – u voert de actie direct uit in de volgorde die de organisatie heeft bepaald. U kunt de contracten en mantelovereenkomsten aanmaken, u kunt de auto bestellen, u kunt volautomatisch een opdrachtnummer voor tenaamstelling aanvragen, u kunt interactief de RDW kentekengegevens vergelijken met uw contractgegevens, u kunt brandstofpassen aanvragen, auto’s aanmelden voor verzekering, de investeringsnota controleren en boeken en de facturatie in gang zetten. Maakt u graag nog een ‘Are you Happy Call’? Dan zal het systeem u hier automatisch op attenderen.
Gedurende dit proces vormt u automatisch een compleet elektronisch dossier zodat u geen archiefkasten meer nodig heeft. Alle documenten zijn opvraagbaar voor de hele organisatie – ook desgewenst via online klantportalen.